Blog

Nejčastější chyby v řízení firmy a lidí a návod, jak se jim vyhnout

Pro každého podnikatele / majitele firmy je řízení vlastního podnikání a lidí dobrodružnou cestou plnou poznání. Naštěstí existují chytré nástroje, kteří vám se vším pomohou.

Více...

Máte náklady vaší firmy pod kontrolou?

Jak nezapomenout na náklady, které nejsou svázány přímo s jednou konkrétní zakázkou pro konkrétního zákazníka? A které náklady to vlastně jsou?

Více...

10 důvodů, proč přejít na paperless kancelář

Vše se dá shrnout pod jeden klíčový důvod: ÚSPORY, a to v činnostech, o kterých si myslíte, že je ke svému podnikání potřebujete.

Více...

Kolik různých softwarů potřebujete, abyste byli efektivní?

Naše SMART prostředí umožňuje zákazníkům, aby si z naší nabídky zvolili jen takové moduly, které se jim vyplatí a zajistí jim efektivnější podnikání, úspory a vyšší zisky.

Více...

Home office má svá úskalí, může se prodražit zaměstnancům i zaměstnavatelům

Řeč je o práci z domova, kterou podle Mezinárodního měnového fondu využívá celosvětově až sto milionů lidí. Jak vyplývá z průzkumu Manpower Group, jen v Česku tento mechanismus zavedlo kolem 11 % firem napříč obory.

Více...

Digitalizace může nahradit až polovinu zbytečné administrativní práce

Pokud se firma bez ohledu na svou velikost či obor podnikání rozhodne pro digitalizaci a mentálně přenastaví svůj chod, alespoň nějaká návratnost investic se většinou objeví již v prvním roce.

Více...

Kam se zase ztratila ta faktura, když měla tak pěknou košilku?

Modul na správu zakázek vám poskytuje přesný přehled o efektivitě vaší firmy: jak pracují vaši lidé, jak si ekonomicky stojí každá jednotlivá zakázka i celé projekty. A všechny přijaté faktury máte hezky pohromadě.

Více...