Jsme za polovinou přechodu vaší firmy na digitalizaci. Úspěšně jsme ukončili první tři kroky a máme před sebou krok předposlední. A ten je v mnoha směrech tím nejdůležitějším, protože v rámci něj definujeme cíle a pravidla, která budou obecně platná, kdybychom proces museli opakovat.
Vyzkoušejte si zdarma pohodlí digitalizovaného účetního systému nejmodernějšími nástroji v rámci modulu Zakázkový systém
Ve třetím kroku pětistupňové cesty k digitalizace vaší firmy dochází ke skutečné přeměně – je čas na radikální řez! Je to vlastně jako připravit si na sezónu šatník a přebrat věci, které už nenosíte, a naopak doplnit to, co je in, nové a moderní.
V dynamickém prostředí moderního podnikání není pojem "digitalizace" jen módním slovem, ale záchranným lanem pro trvalý úspěch. Evoluce firmy je nejen šetrnější, ale i úspornější než revoluční přestavba.
V rychlém světě podnikání není digitalizace luxusem, ale nutností. I když vás při představě změn polévá studený pot, pravdou je, že se jim nemůžete vyhýbat věčně. Podívejme se společně, jak začít.
Digitalizace ve firmě je neodkladným procesem. I když ho oddalujete a bojíte se každé změny, víte, že se jí nakonec nevyhnete. Vše je možné si připravit v pěti jednoduchých krocích.
V dnešní době, kdy firmy expandují do mezinárodních sfér a zaměstnávají týmy s různými jazykovými pozadími, se stává klíčovým úkolem řízení personální agendy ve vícejazyčném prostředí.
Efektivní řízení lidských zdrojů je mnohostranný úkol, který vyžaduje zefektivnění procesů a pečlivé vedení záznamů. A s tím je spojeno neuvěřitelně času! Ten byste chtěli zejména o Vánocích věnovat beze zbytku Vaší rodině. Řešení existuje a je jednoduché.
V rámci modulu Personální agenda MySmartplace, chytrého software pro správu vaší firmy nabízíme i šablony nejdůležitějších dokumentů. Již vypracované šablony slouží pro optimalizaci personální agendy a usnadní práci nejen HR manažerům, ale všem, kdo s nimi pracují.
V rychle se vyvíjejícím prostředí řízení lidských zdrojů není přechod na bezpapírovou kancelář jen trendem. Je to zcela zásadní transformace, která přináší efektivitu, kontroluje dodržování předpisů a přináší závan čerstvého vzduchu na pracoviště.
Zvyšte efektivitu svého podnikání pomocí chytrého softwaru, jehož nedílnou součástí je i správa úkolů. Dosáhnete tak komplexního přístupu k řízení úkolů nejen pro majitele firem a vyšší a střední manažery, ale i pro jednotlivé zaměstnance ve vaší firmě, jimž tento modul velmi usnadní práci a plánování.
HR manažeři by mohli vyprávět. Změn je totiž nepočítaně, ale pro ty chytré existuje softwarové řešení. I tak byste se ale měli v novém Zákoníku práce umět alespoň částečně orientovat.