Každý zaměstnanec má v rámci organizace různé potřeby a role, a proto je důležité přizpůsobit školení a přístup k firemním dokumentům jeho konkrétním požadavkům. Jak to zajistit?
V mnoha firmách je hromadné rozesílání e-mailů stále oddělené od běžné práce s klienty...
Každý začátek roku se ve firmách opakuje stejná situace: růžové prohlášení k dani z příjmů, lidově zvané „růžovka“, je třeba podepsat u každého zaměstnance.
Výplatní pásky. Každý měsíc stejný kolotoč. Tisk. Obálky. Rozdávání. Nebo ještě hůř – posílání po jednom e-mailem. 📬
📥 Přichází faktury. Hromady účtenek. A vy? Zase sedíte a přepisujete. ⏳ Hodiny práce, bolavé oči, nervy na pochodu. Znáte to?
Pravidelná hlášení, údržba zařízení, kontrola zásob…..! Najednou zjistíte, že zítra máte deadline! ⏳
Jarní akce Petrklíč: Udělejte z Vaší kanceláře chytré místo se SmartPLACE a získejte CRM modul na rok ZDARMA!
Správná správa zákaznických vztahů je pro každou firmu klíčová.
Jarní akce Petrklíč: Udělejte z Vaší kanceláře chytré místo se SmartPLACE a získejte CRM modul na rok ZDARMA!
Digitalizace HR (Human Resources) je v dnešní době klíčovým trendem, který mění způsob, jakým firmy spravují své lidské zdroje.
Jaké jsou rozdíly a co vybrat? Správa vztahů se zákazníky (CRM) je dnes klíčovým nástrojem pro firmy všech velikostí.
Jak vstoupit na cestu skutečné digitální transformace?